ΜΕΝΟΥ
Καλάθι

Επιστροφές προιόντων & αλλαγές

Στόχος του PSWNIA.GR είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες.
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με χρέωση πελάτη εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα).  Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή,  θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό  του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά (η επιστροφή χρημάτων γίνεται αποκλειστικά μέσω του συστήματος web banking της Alpha Bank). Αν ο πελάτης επιλέξει να επιστρέψει μέρος ή εξ ολοκλήρου τα προϊόντα της παραγγελίας του με έξοδα αποστολής να βαρύνουν την εταιρεία τότε στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων γίνεται κράτηση του κόστους μεταφορικών.

Σε περίπτωση που ο λογαριασμός του πελάτη ανήκει σε διαφορετική τράπεζα τα έξοδα μεταφοράς χρημάτων Επιμερίζονται (SHA). Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών. 
  • Συγκεκριμένα, ο πελάτης πρέπει να συμπληρώσει το δελτίο επιστροφής που βρίσκεται μαζί με την απόδειξη που θα παραλάβει ή να επικοινωνήσει με το PSWNIA.GR τηλεφωνικώς ή και να στείλει e-mail
  • Επίσης η διαδικασία επιστροφής γίνεται και ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας την φόρμα που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας, στην Ενότητα Εξυπηρέτηση Πελατών > μέσα απο την κεντρική σελίδα του Λογαριασμού του εάν πρόκειται για Εγγεγραμμένο πελάτη.
Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι :

PSWNIA.GR
3ο ΧΛΜ ΣΕΡΡΩΝ-ΝΙΓΡΙΤΑΣ
ΣΕΡΡΕΣ TK 62100
ΤΗΛ.  2118004430


Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν εντός της συσκευασίας (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ). Ο χρήστης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.

Χρόνος εγγύησης προϊόντων 3-6 μήνες (ανάλογα την κατηγορία). Η εγγύηση καλύπτει σε πρώτο βαθμό την επισκευή προϊόντων. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί τότε η εγγύηση καλύπτει την ολική ή μερική αντικατάσταση (ανάλογα το είδος και την βλάβη του προϊόντος). 

Τονίζουμε ότι, σε περίπτωση που ένα προϊόν παρουσιάζει πρόβλημα κατά τη διάρκεια της παραλαβής ή εντός 14 ημερολογιακών ημερών, τότε το προϊόν επισκευάζεται (εφόσον επιδέχεται επισκευή) και δεν αντικαθίσταται εξ ολοκλήρου. 

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή. Επίσης, η εταιρεία πρέπει να ενημερωθεί τηλεφωνικά πριν ο πελάτης προβεί σε επιστροφή του προϊόντος. Σε περίπτωση που ο πελάτης προβεί σε επιστροφή προϊόντος χωρίς ενημέρωση τότε δύναται να μην γίνει δεκτή η παραλαβή του δέματος.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιστρέφει ένα προϊόν, το οποίο δεν το επιθυμεί, με χρέωση της εταιρείας και όχι δική του , τότε επιβαρύνεται το συνολικό κόστος της όλης αποστολής , δηλαδή χρέωση αποστολής + χρέωση αντικαταβολής (εάν υπάρχει) + χρέωση επιστροφής με την εκάστοτε τιμολόγηση από την συνεργαζόμενη εταιρεία κουριερ, με ελάχιστο κόστος 6 ευρώ. Το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό της παραγγελιασ το οποίο θα επιστραφεί στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

Για προιόντα που διατίθενται σε διάφορα χρώματα και δεν υπάρχει δυνατότητα ελέγχου χρώματος εκ μέρους μας οι αποστολές γίνονται βάσει διαθεσιμότητας σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή ή επιστροφή προιόντος η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη και ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα της αντίστοιχης ενέργειας.

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το PSWNIA.GR υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.

Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τρέχουσα τιμή του εκάστοτε είδους κατά την ημερομηνία παραλαβής τους στο PSWNIA.GR από την courier. 

Τονίζουμε ότι ο πελάτης υποχρεούται να ανοίξει τη συσκευασία του προϊόντος και να ελέγξει το περιεχόμενό του, εντός 14 ημερών. Μετά το πέρας αυτού του χρονικού ορίου η εταιρεία δεν αναγνωρίζει και δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την κατάσταση του προϊόντος.


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός 14ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης. Ωστόσο, το PSWNIA.GR διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, η PSWNIA.GR θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, η επιστροφή γίνεται μέσω Acs courier ή Ελτα courier. Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει την επιχείρηση και όχι τον πελάτη.

Η διαδικασία ελέγχου προϊόντος ολοκληρώνεται από το τεχνικό τμήμα εντός 3-4 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής. Για το τελικό πόρισμα ο πελάτης ενημερώνεται τηλεφωνικά από το τμήμα αλλαγών κ επιστροφών, το οποίο λειτουργεί Δεύτερα-Παρασκευή ώρα 15:00-16:00. 

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής στο διάστημα 14 ημερών.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων τότε γίνεται κράτηση του κόστους των μεταφορικών εξόδων.
Επίσης, προϊόντα τα οποία είναι αεροστεγώς συσκευασμένα, θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση. Εαν παραβιαστεί η συσκευασία ,τότε κατόπιν ελέγχου μπορεί να γίνει αντικατάσταση αλλά όχι επιστροφή χρημάτων . 

Το κόστος των μεταφορικών για την Κύπρο δεν καλύπτεται για περιπτώσεις ελαττωματικών προϊόντων.


HOVERBOARD/SCOOTER

Η εταιρεία PSWNIA.GR διαθέτει έμπειρο τεχνικό τμήμα που εξειδικεύεται στο service hoverboard/scooters. Οι τεχνικοί μας είναι στη διάθεση σας για να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζεται με hoverboard/scooter σας. Η αποστολή του προϊόντος βαρύνει τον πελάτη. Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν μπορέσει να επιδιορθωθεί από το τεχνικό τμήμα, το προϊόν θα σταλεί στον πελάτη με χρέωση αποστολής να επιβαρύνει την εταιρεία μας.

Η εγγύηση των hoverboard/scooter και των τροφοδοτικών τους είναι στους 6 μήνες.
Δεν καλύπτεται απο την εγγύηση η βλάβη που έχει προκληθεί από νερό.

Επίσης, το τροφοδοτικό όταν είναι σε λειτουργία θα πρέπει να είναι τοποθετημένο σε βάση ή σε μια οριζόντια επιφάνεια και όχι να κρέμεται από την πρίζα. Δεν πρέπει να είναι σε μέρος με υγρασία και απαιτεί προσοχή όταν έχει ολοκληρωθεί η φόρτιση του πατινιού. Στην τελευταία περίπτωση το τροφοδοτικό πρέπει να τοποθετηθεί με προσοχή στην συσκευασία του και να μην χτυπηθεί κάτω. 

*Στα ανταλλακτικά δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές λόγω υπαναχώρησης. 


*Οι προβολείς καλύπτονται από εγγύηση CE και επιπέδου στεγανότητας IP , όχι όμως από αστάθειες ηλεκτρολογικού δικτύου.

** Σε προϊόντα προσωπικής φροντίδας που έρχονται σε άμεση επαφή με το σώμα σε ευαίσθητα σημεία όπως αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές μηχανές, κουρευτικές μηχανές,μηχανές αφαίρεσης κάλων, σουτιέν χωρίς τιράντες , μαγιό, συσκευές καθαρισμού προσώπου δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων για λόγους υγιεινής. 


Δικαίωμα υπαναχώρησης


Κατά την έννοια του Ν.2251/94 ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.

Συνεπώς οι πελάτες που επιλέγουν την έκδοση τιμολογίου ως παραστατικό για την παραγγελία τους δεν έχουν την δυνατότητα επιστροφής προϊόντος/προϊόντων στα πλαίσια της υπαναχώρησης.